Nézze meg, milyen képekben és hangokban kifejezve az, ahogy az ember gondoskodik magáról – benne van minden, a megfelelő táplálkozástól a kellő mennyiségű napi pihenésig.
Ez a társadalmi célú hirdetés azt helyezi előtérbe, hogy mennyire fontos a hűség, illetve az, hogy amikor valaki megfogadott valamit, azt be is tartsa.
Amikor a szülő vezetni tanítja a gyereket, az az élet egyik legstresszesebb pillanata. Ez a társadalmi célú hirdetés azt helyezi előtérbe, hogy mennyire fontos a türelem, különösen a gyerekünkkel kapcsolatban.
A hazugságok terjesztése súlyos következményekkel járhat. Ez a társadalmi célú hirdetés alátámasztja, hogy mi történhet, amikor valaki valótlan pletykákat indít el.
A világon naponta átlagosan több mint 1000 embert gyilkolnak meg. Az oktatás és az ezzel kapcsolatos tudatosság növelése segíthet abban, hogy ez a megdöbbentő szám exponenciálisan csökkenjen.
Ez a gyors tempójú társadalmi célú hirdetés arra emlékezteti a nézőket, hogy valaki, aki bűnt követett el, elmenekülhet a rendőrség elől, elmenekülhet mindenki elől, de önmaga elől nem képes elbújni.
Nézze meg, mi történik, amikor egy fiatal arra bátorítja a közönséget, hogy megkérdőjelezzenek lelkiismeretlen és gonosz, tekintéllyel bíró embereket és kormányokat. Ez a társadalmi célú hirdetés egy elgondolkodtató állampolgári ismereti lecke, amelyre mindenki emlékezni fog.
A világunkat megosztja a jó és a gonosz. Nézze meg, hogy valaki, aki a jóság megtestesítője, hogyan hoz létre egy közösséget hűséges támogatókból és védelmezőkből.
A világunkat nevezték már úgy, hogy „kék üveggolyó” – egy törékeny bolygó, amely a végtelen űrben lebeg. Ez a társadalmi célú hirdetés arra emlékezteti a nézőket, hogy mindannyiunknak óvnunk kell a bolygónkat, gondoskodnunk kell róla, és meg kell védenünk.
Mind annak tudatában nőttünk fel, hogy a lopás törvénybe ütköző cselekedet. Ez a társadalmi célú hirdetés azt a pillanatot mutatja be, amikor valaki átlépi a küszöböt, és megszegi a törvényt. A hatás azonnali: szégyen, zavarodottság és megaláztatás.
A bizalom minden emberi kapcsolatban létfontosságú, különösen a szülők és a gyerekek között. Ez a társadalmi célú hirdetés egy fiatal lány életének egy meghatározó pillanatát emeli ki, és azt, hogy az apja milyen messzire hajlandó elmenni azért, hogy állja a lányának adott szavát. És amint kiderül, a bizalom megalapozott volt.
Ez a társadalmi célú hirdetés azt jeleníti meg drámai formában, hogy milyen problémákat okoz az, amikor valaki túl sok kötelezettséget vesz magára, és nem teljesíti őket. Óriási elégedettség és öröm az, amikor valaki teljes felelősséget vállal az általa tett ígéretekért.
Ez a társadalmi célú hirdetés arról szól, hogy „tűrjük fel az ingujjunkat”, és lássunk neki a munkának. Egyben azt a vidámságot és jókedvet is ünnepli, amikor barátok egy közös cél érdekében együtt dolgoznak.
A nonprofit szervezetekkel dolgozva ön már szerzett készségeket, tudást és tapasztalatot, hogy felismerje a közössége számára fontos társadalmi üzeneteket. Az ön társadalmi célú hirdetésekkel kapcsolatos kompetenciáját nagyra értékeljük mi mind, akik készítjük ezeket az üzeneteket. Ez a következő társadalmi célú hirdetés a gyakorlás, a szorgalom és a tanulás értékét magasztalja.
Ahhoz, hogy egy közösség prosperáló és békés legyen, elengedhetetlen, hogy az emberek tiszteljék más vallások hitét. Ez a társadalmi célú hirdetés a hit és a meggyőződés sokféleségét ünnepli, és arra emlékezteti a nézőket, hogy minden embernek joga van abban hinni, amiben akar.
Ez a társadalmi célú hirdetés demonstrálja azt a dominóhatást, amelyet az okoz, amikor emberek ártalmas tetteket követnek el másokkal szemben. Vagy másként így is lehet mondani: „Kölcsönkenyér visszajár.” Ez a társadalmi célú hirdetés arra kéri az embereket, hogy értékeljék ki a saját életüket és a tevékenységeiket.
Az, hogy „Próbálj úgy bánni másokkal, ahogy te szeretnéd, hogy ők bánjanak veled!”, erőteljes alapelv. Lényegében ez az alapelv az empátiáról szól, és a társadalmi célú hirdetésünk arra bátorítja az embereket, hogy legyenek igazságosak, megbocsátóak és kedvesek a körülöttük lévőkkel szemben.
Amikor valaki azt mondja nekünk, hogy valami nem lehetséges, hagyjuk figyelmen kívül – erre biztat a társadalmi célú hirdetésünk. Ha valaki azt mondja nekünk, hogy kudarcot fogunk vallani, hagyjuk figyelmen kívül a tanácsait – mondja a társadalmi célú hirdetésünk. Együtt megmondhatjuk a nézőknek, hogy ne törődjenek a tamáskodókkal, csak menjenek előre, és érjék el az álmaikat.
Ez a társadalmi célú hirdetés egyszerűen számos embernek felteszi a kérdést: „Mi tesz bennünket boldoggá?” Néhányan azt mondják, hogy a környezetvédelem. Mások azt említik, hogy egészségesek legyenek, és tiszteljenek másokat. Tehát ezek, és Az út a boldogsághoz füzetben olvasható többi 21 szabály.
HOSSZ
AZONOSÍTÓ
HD H.264 (30 FPS)
HD MPEG-2 (30 FPS)
HD H.264 (25 FPS)
HD MPEG-2 (25 FPS)
:30
SMPS372230H
.MOV
.MPG
.MOV
.MPG
Köszönjük!
Most már be van jelentkezve. Az anyagok letöltéséhez csukja be ezt az ablakot. Küldtünk önnek egy megerősítő e-mailt a fiókja visszaigazolásához.
Profil törlése
Ha törli a fiókját, a személyes adatait töröljük a szervereinkről, és nem lesz képes letölteni a társadalmi célú hirdetéseinket. Ez a művelet nem vonható vissza.
Az ön fiókja törölve lett
Profil törlése
Adja meg a jelszót a profilja törléséhez.
A megadott e-mailhez nem található felhasználó.
A jelszó nem érvényes.
A jelszavak nem egyeznek.
Az e-mail cím nem helyes.
Köszönjük!
Az e-mail visszaigazolása kész.
Valami félrement.
Bejelentkezés
Még nincs fiókja?
Iratkozzon fel itt!
VAGY
Folytatás Google-fiókkal
Jelszó visszaállítása
A megadott e-mailhez nem található felhasználó.
A jelszó nem érvényes.
A jelszavak nem egyeznek.
Az e-mail cím nem helyes.
A jelszava visszaállításához kövesse a címre küldött utasításokat.